تفاوت AMP با طراحی وب ریسپانسیو چیست؟
نوشته شده توسط : عباسی


به کارگیری ی ایده آل سئو در مشهد برای AMP رایا پارس در what is seo مقاله ها خبری، نوشته های بلاگ، صفحه های اطلاعاتی و بقیه مطالب منتشر گردیده است. ساخت وب سایت ریسپانسیو برای مواقعی مانند هیبت های اینترنت و نرم افزار های سفارشی خوب تجهیز است.
AMP و ساخت سایت ریسپانسیو چه‌طور بر تجربیات ی مخاطب تأثیر می‌گذارند؟
به صورت حقیقی، یک تجربیات ی کاربری عالی برای بیزنس عالی میباشد. هنگامی که شما یک تجارب ی کاربری عالی را ارائه دهید، به احتمال زیاد اشخاص به سازمان شما پشت گرمی و با تارنما شما شرکت کردن می نمایند و آن را با دوستان و آشنایان خویش به اشتراک میگذارند.
الگوریتم جستجوی گوگل به نحوی پیاده سازی شد‌ه‌است که به تارنما هایی که از تجارب ی کاربری نگهبانی می نمایند، عشق و علاقه مند می گردد. دو شاخص نخستین که گوگل برای تجارب ی کاربری عالی معین نموده است، عبارتند از:
تلفن همراه صمیمانه بودن
سرعت
طراحی وب سایت ریسپانسیو ممکن میباشد به ارائه ی یک تارنما تلفن همراه از صمیم قلب یاری دهد، البته اکثر وقت ها درباره ی تأمین سرعت ناکارآمد میباشد. از طرف دیگر AMP به سیرتکامل ایست که برای سرعت و تجارب ی استفاده کننده بسیار باصرفه گردیده است. پروژه ی AMP بوسیله گوگل ساخته شده است. AMP سرعت و گوشی از صمیم قلب بودن را ارائه می‌دهد. عده ای که برای ترافیک تارنما به گوگل توکل و اتکا دارا‌هستند، بدین گزینه اعتنا دارا‌هستند.

آیا اینترنت اینجانب به صفحه ها اینترنت با عجله نیاز داراست؟

AMP یک خلل بسیار خاص را حل می نماید: ارسال محتوای منتشر گردیده ی تلفن همراه از صمیم قلب در سریعترین فرصت ممکن. برای وبسایت هایی که محتوای منتشر گردیده را به یوزرها تلفن همراه تحویل می‌دهند، AMP احتمالاً می‌تواند تجربیات ی کاربری بهتری را سریعتر از هر چیز دیگری ارائه دهد. اگرچه، AMP برای وبسایت هایی که به هیبت های اینترنت و کارایی های سفارشی جاوااسکریپت توکل می نمایند، دارنده آحاد مشخصات نمی‌باشد.
خلاصه

اگرچه استعمال از تلفن همراه برای مرور صفحه ها اینترنت به صورت چشمگیری ارتقا پیدا کرده و پیاده سازی ریسپانسیو به یک بایستگی تبدیل شد‌ه‌است، البته پیاده سازی ریسپانسیو حلال کل ایرادات وجود ندارد و برای تسریع بار گذاری صفحه های اینترنت در گوشی باید از تکنیک AMP نیز منفعت ببرید.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: